köpstop!

Jajamänsan, nu får det räcka. Jag har köpstop! Det är faktiskt tärande på ekonomin att umgås med Nathalie, men ack så roligt. Varje gång jag träffat henne kommer jag hem med en ny påse, ofta innehållande något klädesplagg men det händer även att en och annan make-upprodukt slinker ner. Ta den senaste månaden som exempel, följande saker har jag köpt:
1. En vit t-shirt från Ra-Re.
2. En svart tunika från Hunky Dory.
3. En gammellila topp från Hunky Dory.
4. Ett par beiga byxor från Nolita.
5. Ett par svarta byxor i sammet från Nolita.
Hade jag köpt allt detta i butik hade slutsumman landat på ca 6500(!), men eftersom att Nathalie hela tiden springer på utförsäljningar får jag rubbet för 1300 kr. Ganska bra deal enligt mig. Det känns dock lite segt när man ska betala, men det får det vara värt.
Jaja, nu måste jag återgå till min otroligt intressanta (not!) argumentation om betyg i lågstadiet på spanska som jag ska hålla i muntligt imorgon.
Ha det så bra allihopa!
Puss! / Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0