listen

Idag har vi spelat in! Vårt album alltså, listen ska det heta. Måste säga att jag är rätt nöjd, även om det nog behövs göra lite småjusteringar.
   Dagen har varit slitsam på ett sätt, men det har varit otroligt roligt också. Nu när man sitter och lyssnar på sin egna skiva känns det ganska bra. Jag har satt Hallelujah med Lisa på repeat, hon gör den bäst av alla! Jag fick gåshud och höll på att började lipa när hon spelade in den, så in i helvete bra! Hon är helt otrolig den människan<3
   Nu ska jag fortsätta lyssna på skivan och städa mitt rum, ha en trevlig fredagskväll allihopa!

Pussar i massor! / Jojo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är helt underbar. Du och jag, vi är talang. Haha, jag är stolt över att få ha gjort det här med dig. Stolt över oss båda. Weei *gå och lyssna på skivan*

2008-02-23 @ 08:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0