lördagkväll

Nyss hemkommen från min kusins tjejmiddag med catwalktema känner jag mig lagom mättad med tjejighet. Tänk dig 20 stycken halvfulla tonårstjejer i ett och samma rum som gapar, lagom charmerande. Dessutom kände jag mig som en oldie. Med tanke på att jag har gått i samma klass som typ allas storasystrar. Jaja, så kan det gå. Jag är i alla fall glad för Julias skull. Hon är kvar och dricker upp min Malibu och stöter på min kusins kompisar. Heja Julia! Hon gick runt och lyssnade på min ipod och skröt om att hennes kusin är rockstjärna! Haha, det är  alltså mig hon menar. Vad har man kusiner till? Hon lovade att köpa fem skivor som hon ska dela ut till sin kompisar, lite gött! :)
Nu ska jag kolla på Ondskan med mig lillebror.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0