min önskelista

Eftersom att jag fyller år snart tänkte jag att det var passande att lägga upp min önskelista, så här kommer den;

Jojos önskelista:


  1. Tricia Guild-böckerna
  2. "Det fattas en tärning"-Johanna Thydell
  3. "Anybody out there?"-Marian Keyes
  4. "Mina hemligheter"-Sophie Kinsella
  5. "The truth about diamonds"-Nicole Richie
  6. Namnbricka-vildavictoria.se
  7. Musse Pigg t-shirts (grå&vit)
  8. Guerlain terracottapuder
  9. Jeans från Nudie, Acne eller Cheap Monday (eller varför inte alla tre
  10. Brun mascara
  11. Smalt, mörkbrunt läderskärp
  12. Parfym "Daisy" by Marc Jacobs
  13. Parfym "Princess" by Vera Wang
  14. Prenumeration på amerikanska Vogue
  15. Kort guldkedja med "kulor" till mina berlocker
  16. Längre & tjockare guldkedja med "kulor"  till fabergéägget

Rosa ipod nano

Ny telefon


Så nu vet ni!
Puss o kram
Jojo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0