lördag?

Igår var det lördag va? Hur som haver så var det en bra dag. Jag var på Mamma Mia! filmen och den var helt underbart bra tycker jag. Jag är nästan helt säker på att jag kommer köpa den när den kommer ut på film:), så bra var den. Sedan, efter filmen gick jag, jessica och lisa på en grekrestaurang och åt en god middag, för att senare dra vidare till Eva's för att ta en drink, vilket inte var så lätt eftersom att det var 20 där, oops. Men men, lite senare kom Laura och sen oskar för att hålla oss sällskap. När jessica och lisa gick, åkte jag med laura och oskar hem till laura för att dricka vin och shotta vodka medan laura bytte om. Laura och Oskar ville gå till Keybar, det ville inte jag så jag åkte hem. Så var det med det. Idag åker jag till landet. Kommer antagligen komma hem på onsdag. Förresten lisa, vill du gå på filip corsman-konsert på lördag?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jadå! Det vill jag. Då kan jag kanske träffa min barndomskompis.. Han känner Filip :O

2008-07-13 @ 19:32:31
Postat av: jojo

jamen det låter ju bra. förresten, nu är jag hemma igen. tröttnade på landet, så jag åkte hem två dagar tidigare än planerat

2008-07-15 @ 00:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0