min sommar

Sommaren 08 har varit och kommer att bli så himla kalasbra! I tre veckor har jag varit i the us and a och hälsat på mina släktingar. Och shoppat. Som en galning. Till och med Mia var imponerad. Haha! Usa var verkligen speciellt, men jag ska inte avslöja för mycket än. Sedan har jag även spenderat en vecka i Toronto, Canada vilket också var trevligt. Man längtar ju dock hem med jämna mellanrum när man är borta så länge, vilket kanske är en nackdel.
   De kommande två veckorna kommer det hända en hel del roliga saker tex; på fredag ska jag gå och se Maia Hirasawa i Slottskogen med Sofia och kanske gå på Girlilicious-kväll på Marstrand om vi hinner. På lördag är det grillfest hemma hos en viss ex-klasskamrat. På söndag åker jag antagligen upp till mormor på landet vid Smögen några dagar, någon som vill hänga med dit? Nästa helg är det öppet hus på universitetet i Karlstad, och just det ja! Denna helgen får jag reda på om jag har kommit in eller inte. Waaa, nervöst. Jag har verkligen ingen plan b. Men om jag inte skulle komma in får jag väl åka till Usa igen eller ngt:p Haha! Nästa helg är det även en konsert som jag tänker gå på. Filip Corsman och hans band ska spela på Henriksberg.
   Den 26.e juli (som är lördagen efter) tänker jag åka till London några dagar, för då har jag hittat ett billigt flyg. Någon som är sugen på att åka med? Lite spontant sådär bara. Det gillar jag.
bild från 5th av, New  York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0