ny dator, nytt liv

Ja kära vänner. Nu har jag köpt det jag så länge gått och suktat efter, just det en ibook. Helt fantastiskt fin! :)
I lördags var jag på universitetet i Örebro på öppet hus. Det kändes bra, lite amerikanskt faktiskt med ett campus och sådär. Staden Örebro är oerhört gullig, man får lite Pippi Långstrumpskänsla sådär. Bruna pappersstrutar som man får sina karameller i och en kringla i koppar hänger utanför konditoriet, urgulligt!
Det känns också bra att mina två små kalaspinglor har det bra. Eller ja, delvis bra i alla fall. Jag hoppas verkligen att Lisa får det där jobbet på Tingsrätten och att Jessica har det mysigt med sina släktingar i Polen.
Nu funderar jag på om jag ska åka ner och lägga mig vid havet, (jag har fått boken är det någon där av Marian Keyes nu;)) eller om det kommer börja regna. Hmm, det återstår att se.
Ha en underbar dag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0