sommar

Jag sitter och lyssnar på det härliga sommarregnet med en laptop i knät. Funderar på filmen och är glad att jag lever. Och glad för att jag har så många fina människor omkring mig. Just nu är jag bara lycklig. Kanske lyckigt ovetande om vad universitetsantagningen säger? Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte riktigt vad jag vill. Eller ja, just precis nu vill jag bara åka till New York. Imorgon ska jag ringa en granne och be henne kolla i min brevlåda om det där lösenordet från studera har kommit.

Här är min topp-5 önskelista:

En laptop
En resa till The Big Apple
En ögonskugga från Lars Wallin i någon knallig färg, typ rosa eller turkos
En snygg trench coat, svart tror jag
Fred på jorden 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Efter universitetet sticker jag till USA hörru. Antingen så får du befinna dig där eller så drar jag med dig. Tror iofs inte att jag kommer behöva dra dig. Haha!

2008-07-10 @ 23:21:05
Postat av: Lisa

åjuste, din önskelista är väldigt komisk. En laptop högst och fred på jorden längst ner XD

2008-07-11 @ 01:08:39
Postat av: jojo

sure balla bacon! jag vet, men jag kom inte på ngt mer som jag ville ha så det fick det bli fred på jorden, därav den låga placeringen. nu har jag dock kommit på att det iofs skulle vara trevligt med en clutch-väska.

2008-07-12 @ 08:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0