18 ÅR

Nu har jag äntligen fyllt år! 18 är verkligen en speciell ålder. För mig är känslan att vara 18-åring helt obeskrivlig, jag känner mig liksom helt oövervinnerlig och lycklig. Hela världen ligger för mina fötter och det känns som att jag skulle kunna göra vad som helst just nu.
   Själva födelsedagen kunde ha börjat bättre. På bussen hem från skolan satt jag och storgrät pga att min pappa är lite weird. Eftersom att min lillasyster var sjuk kunde jag inte ha mitt kalas hemma, utan det fick bli hos mormor. Hur som helst slutade dagen i alla fall superbra, med många fina människor och inte minst fina presenter på kalaset. Som tur var fick jag hjälp med att förbereda allt innan av mormor och Nathalie, det hade nog varit svårt att göra allt själv med tanke på att det var så mycket som skulle fixas.
   Igår (fredagen efter min b-day) var jag ute och festade med mina underbara vänner. Först förfestade vi hos Jessica, med lite för många vodkadrinkar (vilket resulterade i en sorglig händelse på busshållplatsen), sedan åkte vi in till staden och gick till Chez Amis där vi drack lakritsshots och cider innan vi rörde oss vidare till BLVD där vi mötte upp lite annat folk. På Boulevard hade nog Jessica roligast av alla, haha;)!  Vi får hoppas på att hon får träffa sin potatis snart igen.
   Kvällen avrundades på ett kebabhak i Nordstan innan vi åkte hem till Jessica för att nana.
   Idag var vi bara allmänt sega, åt pizza och kollade på SATC och senare även melodifestivalen, som enligt min mening var skitkass. På bussen hem träffade jag två av mina söta kusiner (Julia och Olle) som skulle ut till "landet" och festa.
   Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, ser framemot nästa utekväll!
Puss Jojo


Kommentarer
Postat av: Jessica

Alla hade nog roligt.. Förutom Jonas! Haha.
Tack för i helgen gumman :) Hoppas du är nöjd.
Om någon vecka får du presenten av oss också! Wiiie

2008-03-16 @ 14:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0