den kommande veckan

Tre se-fram-emot:
1. Fadderbarngala imorgon.
2. My Fair Lady på operan på onsdag.
3. Personalfest på lördag.

Tre saker jag definitivt INTE ser fram emot:
1. Musikprov på onsdag.
2. Italienskaprov på onsdag.
3. Debatt på spanska på tisdag. ( Min uppgift är att spela en upprörd nunna).

Där har ni min vecka i korta drag.

Förresten så har jag ju inte skrivit något om fikan med Miguel igår. Det började med att jag kom till café vasa (han var inte där). Jag väntade och väntade och blev mer och mer nervös eftersom att han inte kom. Jag fick ett sms som sa att det var stop på hans spårvagn och att han satt fast i Gamlestan, suck! Jag hade inte tagit ut några pengar så kunde inte köpa något, lite pinsamt! Därför satt jag och pratade i telefon nonstop i en halvtimma. Japp, han kom en halvtimma försent! Visserligen var det inte hans fel, men ändå. Han skämdes jättemycket.
   Hur som helst, efter gårdagens fika vet jag att han inte är något för mig, det var väldigt skönt att få det bekräftat. Igår kväll fick jag tyvärr sms av honom där han skrev att han vill lära känna mig till 100%, jag tycker nästan lite synd om honom eftersom han aldrig kommer få göra det.
Men men, that's life...
Puss Jojo

Kommentarer
Postat av: Anonym

grrr - maneater! alltså, vet inte vad det är med mig, men sitter verkligen och GAPSKRATTAR här. otroligt charmerande blogg. humor, allvarlighet - allt i ett!



love you.

2010-08-07 @ 12:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0