Good morning?

Har typ precis vaknat upp efter en fem timmar lång sömn i natt. Kom hem vid två efter en mysfika med Sara på café Tintin, i bilen hem pumpade vi NRJ på högsta volym och skrålade med i alla låtar (även de vi inte kunde) haha, det var kul! När jag hade kommit hem skickade jag ett sms till Miguel (ja, jag har bestämt mig för att jag ska kalla honom för det), två minuter senare ringde han upp mig och vi pratade HUR länge som helst. Jag tror det blev ca 4,5 timmar (!), vilket förklarar min korta sömn. Det kändes bra och prata med honom, men fortfarande lite skrämmande. Eller kanske inte skrämmande, men något är det som känns lite skumt. Vi ska i alla fall träffas senare på något café i stan, lite pirrigt måste jag erkänna. Borde nog ringa honom snart, sa att jag skulle höra av mig när jag hade vaknat.
Nej, nog om honom, nu väntar hemmagjord pizza och plugg på operagubbar från 1800-talet. Tjoho! Kan det bli bättre?
Puss Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0