jag mår illa

På grund av att jag har ätit för mycket godis. Och fär att jag har så jävla mycket att göra, som jag inte ens har någon lust med! Jag vet att något av det ocharmigaste som finns är folk som tycker synd om sig själva (speciellt när det inte ens är synd om dem), men just nu är jag en sådan. Det är antagligen inte det minsta lilla synd om mig, men jag vill gärna tro det. Anledning; imorgon har jag ett filosofiprov och inlämning av en spanskaartikel som jag tvingats göra om eftersom att jag "missuppfattat" uppgiften. Jävla skit!
Jaja, nästa vecka är det i alla fall över för ett tag. Vi hörs till helgen, nu ska jag gå och dö eller nåt.
Puss puss/ Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0