jobbigt värre!

Lördagskvällen bjöd på krök hemma hos en kompis till Nahtalie i Billdal, där vi var ensamma tjejer med fem stycken småkillar. Killarna spydde och däckade om vartannat, och jag kände mig minst sagt malplacerad när Joakims (han som bodde där vi var) storebror kom hem och körde ut alla som befann sig i huset. Då var det bara att börja gå mot busshållplatsen. Promenaden tog ca en halvtimma med tanke på att jag går långsamt och att han bodde in the middle of nowhere. När vi kom fram till busshållplatsen upptäckte vi att bussen inte skulle gå förrän 1,5 timma senare. Jag hade långt innan detta försökt övertala Nathalie att dela en taxi hem till mig. Eftersom att hon hade druckit en del, och redan i nyktert tillstånd är otroligt osäker var det inte det lättaste jag har gjort. Hon är  väldigt tjockskallig och skulle bestämt vänta utomhus på bussen i över en timma. Till slut lyckades jag dock trycka in oss båda i en taxi som körde oss hem. Väl hemma började vandringen till mitt rum, eftersom att jag hade sagt att jag skulle sova hos Nathalie och klockan var typ fyra på morgonen var jag lite rädd att någon skulle vakna. Men det gick bra. Vi gick och la oss och för en stund sen gick hon hem. Det är faktiskt otroligt påfrestande att ens befinna sig i samma rum som en person som alltid har haft pojkvän (dvs aldrig har klarat sig själv), och som därför har så dåligt självförtroende att hon hela tiden frågar mig om råd, om ALLT!
   Idag ska jag plugga, städa och kanske tvätta. Oh happy day!
Puss Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0