looooov

Japp, nu är det lov på riktigt! Så jävla gött!
   Lovet invigdes i fredags med shopping på dagen (se bild) och utgång på kvällen. Vi gick först till Chezzan och sedan vidare till Key Bar, vilket visade sig vara ganska tråkigt. Jag och Sara gick därifrån hyffsat tidigt och satte oss utanför i kylan, där några skumma typer från Rumänien började snacka med oss. Taxin kom dock till vår undsättning ganska snabbt.
   I lördags var vi bara bakis, låg och kollade på film och åt Ben&Jerry´s Bohemian Rasberry, Sara gillade den!:D Senare på kvällen fick vi för oss att vi skulle börja dricka drinkar, vilket vi gjorde trust me! Detta resulterade i att vi öppnade en av pappas vodkaflaskor, inte alls bra med tanke på att systemet var stängt både söndag och måndag, och han kommer hem idag. Jaja, jag får väl komma på något smart.
   Nu har jag ju som sagt lov. Detta betyder dock inte att jag bara ska lata mig. Nej nej, tvärtom. Idag (måndag) ska jag träffa Jessica och Lisa och fika i stan. Förhoppningsvis vill de följa med mig till Indiska och kolla på vårjacka. Jag skulle även behöva ett par nya jeans, eller två. Imorgon ska jag till polisen och hämta mitt leg, asgött och slippa gå runt med passet! Sedan måste jag se 27 dresses på bio, plugga (med tanke på att jag har två prov nästa vecka), och gå ut med Nathalie på fredag. Jobbigt va?:P
Puss Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0