wtf?

Idag tänkte jag gå på italienskan för en gångs skull, vilket betyder att jag behövde stiga upp vid sju imorse. När jag vaknat och tittat ut genom fönstret möttes jag av snö! I mitten av mars! Det är helt sjukt! Men jag begav mig i alla fall ut i snöstormen. När jag kom till skolan fick jag reda på att läraren var sjuk, aaaargh! Nu kändes det om möjligt ännu mer onödigt att gå till skolan. Dock skulle jag ändå lämna in min loggbok för projektarbetet, vilket jag gjorde. Efter det åkte jag och fixade mitt leg -jag får det på tisdag- skönt! Och så var jag på apoteket och hämtade ut medecin, också skönt att ha det gjort. Nu sitter jag och stirrar ut på snön, varför i helvete snöar det?!
   Annars ska jag bara plugga geografi idag, har prov på torsdag och läsa igenom en spanskatext. Förresten, det verkar inte som att jag kommer åka till Stockholm över påsk, men jag får se om Sara fortfarande är på. Om det är snö känns det bara jobbigt.
   Nu ska jag skicka in ansökningar till universitet och högskolor.
PUSS Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0