Fräscht

Det känns som om jag har ätit tre kilo vitlök. Det har jag nog gjort i och för sig. Det smakar inte gott i min mun kan jag meddela. För övrigt har jag vräkt i mig glass och kakor som aldrig förr idag, det gäller ju att passa på när det finns hemma. Har jag förresten berättat att min kära styvmor har varit hos polisen på förhör idag? Haha. Om inte så kan jag berätta imorgon. Kul var det i alla fall.
   Jag har inte fått tag i studentbilgubben. Det känns som att jag har sjukt mycket att göra trots att jag är så gott som klar med skolan. Jag måste:
  • Kolla upp visum till USA och planera resan
  • Fixa med foten (Husläkarna på fredag och nya skor&inlägg hos ortopedteknikern på måndag, jippie!)
  • Fixa boende i vart-jag-nu-ska-plugga-till-hösten
  • Prata med typ alla lärare om slutbetyg
  • Köpa kläder till studentfesten
Imorgon eller ikväll ska jag göra upp en tydligare plan
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0