fredagskväll

Nu har jag precis kommit hem från stan. Ikväll har jag haft det supermysigt med Carro. Vi var på Mediterraneo och åt en tre-rätters middag i på deras uteservering i solen, hur härligt som helst! Vi delade även på en flaska vin, Carro drack ett glas. Behöver jag säga att jag känner mig aningens snurrig?! Hur som helst var det väldigt trevligt, jag älskar att gå ut och äta! Det faktum att restaurantägaren var en charmig italienare gjorde inte saken värre direkt;).
Endast  iklädd min korta klänning från gina tricot och jeansjacka cyklade jag hem från busshållplatsen, det var rätt kallt!

Nu har jag "bara" 4 skolgrejer kvar att göra:
Italienskaprov
Spanskaredovisning
Svenskatal
Geografiinlämning

I helgen ska jag även hinna med att:
Köpa present till min moster
Köpa klänning att ha på mig imorgon
SOLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0