GÖTT!

Nu har jag inte några mer "seriösa" skolarbeten, så jävla skönt!:D Dock inte sagt att jag har lite att göra för det:P.
  • Ikväll ska jag gå ut och käka med klassen, indiskt blir det!
  • Jag behöver köpa utgångskläder till studenten + hårspänne och ev. örhängen till balen.
  • Jag ska fixa studentbil, eller ja den är fixad ska bara bekräfta.
  • Fixa tackkort måste jag göra under nästa vecka.
  • Få ordning på specialidrotten, och ta reda på mattebetyg. Jessica, jag har mailat Jonas! Haha!
  • Köpa nya pocketböcker.
  • Fixa naglarna (lördag).
  • Öva på musiken.
  • Köpa biljett till studentfesten!
  • Boka tid för håruppsättning, senast fredag!
  • Maila in spanskan till Daly
PUSS! / Jojo

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken trevlig lista.
Gött att du mailat honom! Ser fram emot att se vad han svarar

2008-05-15 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0