lördag

Igår var en intressant afton. Kvällen började hemma hos min storebror och hans flickvän i stan där jag var en kort stund på förfest. Karro (min brors flickvän) hade gjort i ordning ett stort bord med välkomstbål, snittar, chips och olika röror. Detta blev nog kvällens samlingsplats, även om jag inte var där så länge har jag en känsla av att det blev så. Jag ångrar dock att jag inte stannade hos min käre bror en lite längre stund, med tanke på att jag sen fick sitta nästan en timma på Valand och vänta på Jessica och Lisa. Vi drog till slut iväg till chez där vi satt och degade till framåt halv-två-snåret. Varför träffar man alltid på så konstiga och fruktansvärt ointressanta killar i slutet av kvällen på Chez Amis? Nej, nästa gång blir det ngt annat. Jag är trött på det stället nu. I alla fall, för er som undrar så hann jag med bussen hem och fick även sällskap av Therese, mycket trevligt!
Nu ska jag slå ihjäl en timma och sedan åka in till skolan för att prata betyg, håll alla tummar för mig!
Puss! // Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0