så nööjd

Jag är så jävla nöjd med min dag. Den började väl inte jättekul med en massa sjukhusbesök, sedan blev det desto bättre. Jag åkte hem till morfar på eftermiddagen och så beställde vi flygbiljett till usa, åker den 8.e juni och kommer hem 5.e juli, så jävla spännande! :D Sedan fortsatte min dag bara ännu bättre när jag gick på stan med min moster och köpte världens finaste klänning som jag ska ha på studentfesten. Jag provade säkert 15 klänningar, men jag fastnade alltså för denna superfina odd-mollyklänning i silke. Min moster sa att jag såg ut som en godisbit i varenda en, en annan rolig sak hon sa var att "Julia och du står för brösten i denna familjen". Åh, jag kommer vara så jävla snygg på studenten! Hon sa att min mamma hade säkert velat köpa mig en klänning, och därför ville hon göra det istället, ja ni fattar.
   Efter detta lyckade inköp gick vi (jag&Lotta) och satte oss på en uteservering (tror det var skafferiet på kungstorget) och tog en fredagsöl i sommarvärmen innan hon körde mig till Liseberg där jag gick på Maia Hirasawa-konsert med Jessica och Lisa. Så sjukt begåvad är den tjejen! Verkligen bra var det! Så jordnära och så musikalisk, jag har svårt att sätta ord på hur bra det var.
   Nej, nu ska jag nog slänga mig i sängen och kolla på ngn bra film:)
Puss! Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0