seriösa klubben

Nej nu kommer ett seriöst inlägg. Jag tänker berätta lite om vad som hände igår.
Planen var att vi skulle gå till manana, dock så upptäckte vi ganska snabbt att det var proppfullt och att medelåldern var typ 300 år. Därför gick vi vidare till Lokal, dock såg det likadant ut där. Så det hela resulterade i att vi gick ner till spårvagnshållplatsen och satt där och gapflabbade en stund innan vi tog vagnen till Victoria. Det var dock inte heller någon höjdare eftersom att hela uteserveringen var full fick vi sitta inne. Efter en stund drog vi vidare till allas vårt kära Chez Amis, där vi träffade hur mkt folk som helst som vi "känner".
   Lisa var glad för att hon var kines. Jag var glad bara för att. Livet lekte helt enkelt. Lisa fick rabatt i baren eftersom att hon hade gått i samma skola som bartendern, heja Lisa! Simon var full och glad och bjöd Olivia på en drink. Julia var även hon full och glad och hon vandrade vidare i natten i jakt på sin ifk-grabb. Emil och en viss Patrik ignorerade mig, jävla töntar! Arvid hälsade och var precis lika trevlig som vanligt. Lisas "kompis" Mikaela var där och de hälsade och blev lätt nostalgiska när de började prata om sin gemensamma språkresa. Ja, har jag glömt någon? Det har jag säkert! Jo, påskharen och glödlampan var ju där också! Kvällen slutade i alla fall med att vi blev bjudna på cider av en något skum kille inne på Chez, hmm...
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

"typ 300 år", hahaha. fast det stämmer iofs. det var jävligt många vi "kände"! vi fick iaf ihop det till 12st va? hoho. det var kul iallafall :D så tack för en härlig kväll!

2008-05-18 @ 15:48:33
Postat av: jojo

tack själv darling!:)

2008-05-18 @ 18:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0