sur som en citron

Skulle gå ut med Nathalie ikväll. Var hemma hos henne innan och fixade oss. Jag cyklade lite tidigare till bussen. Hon missade bussen. Hon ringde inte. Jag hoppade på Snipen. Hon ringde fortfarande inte. Jag väntade 4o minuter i kylan på bussen hem. Hon kom dit. Hon sa: Varför ringde du inte? Men för helvete! Det är väl fan inte mitt problem att du missar den jävla bussen! Jag tyckte att hon åtminstonde kunde ringa om hon nu är så klantig och missar bussen som bara går en gång i timman. Och vet ni vad det värsta är? Hon bad inte ens om ursäkt, och detta är inte första gången. Och att hon har mage att vara sur på mig! Det är så dålig stil att jag nästan mår illa. Och dessutom så hade vi pratat om hur dålig stil jag tycker att det är att låta ngn vänta utan att höra av sig. Så arg blir jag! Funderar allvarligt på att sluta umgås med henne.
// Jojo

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj! Vilken stil..

2008-05-04 @ 10:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0