vill ha!

Imorgon ska jag gå på stan med min moster Lotta och köpa studentpresent till mig. Hon ska ta med mig till alla de bästa klädbutikerna i stan och hjälpa mig att välja ut något riktigt snyggt som jag antagligen kan ha på studentfesten. För övrigt tänkte jag visa er min nuvarande önskelista, so here it is:
  • Tricia Guild-böckerna
  • "Anybody Out There"- Marian Keyes
  • Jeans från Acne
  • "The Truth About Diamonds"- Nicole Richie
  • Mobil Sony Ericson S500i
  • Cacharel "amour amour sunshine" eau de parfume
  • MPC-armband i silver
  • Presentkort på personligalmenacka.se
  • Ibook
  • Presentkort på Victoria Arena
Detta är alltså typ vad jag önskar mig i studentpresent:)
Puss! Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0