bra var det ja!

Fy sjutton vad glad jag är just nu! Igår var jag ute med Jessica och vi träffade galenskaparkillarna från i lördags, mkt trevligt! Det är verkligen sjukt underskattat att gå ut sådär mitt i veckan! Vi hängde först hemma hos mig, sen gick vi till Sjösjukan (ingen Rasmus där för övrigt) och avslutade med karaoke på O´learys, sjukt kul!
Idag på morgonen har jag varit på möte på Drivhuset och diskuterat min affärsidé, Johan tyckte att den var bra och genomförbar så det känns gött. Nu ska jag bara skriva ner min affärsidé och maila den till honom om en vecka. Kanske ska vara med i uppdrag 24 som är en typ affärsskapstävling där man tävlar i lag under ett helt dygn (därav namnet) och har chansen att vinna en resa värd 30.000 kr.
I eftermiddag ska jag jobba lite med affärsidén, plugga, åka till en läkarmottagning och kolla foten och ikväll ska jag träna pilates och ev. baka bröd, eller så göra jag det imorgon.
Sjukt glad och sprallig är jag nu i alla fall!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0