en riktigt bra dag!

Idag har jag haft en riktig svullardag med pizza, skumtomtar, glass och choklad. Shit ma gad! Imorgon ska jag träna, hihi.
För er som inte redan vet det så har jag fått en utomlandsstudierplats i Spanien vt-10! Närmare bestämt i La mancha de Castilla som ligger typ lite söder om Madrid, I'm lookin forward! Kom precis fram till att jag kanske kommer fira min 20-årsdag där:S, men men det ska nog gå bra.
För övrigt har jag idag varit på Ikea och köpt lite nödvändigheter till mitt rum, dock ej det jävla påslakansetet som har varit slut de fyra senaste gångerna jag varit där, aaaargh! Sedan har jag blivit bjuden på middag hemma hos Katarina i min klass, trevligt värre!
Imorgon är jag bjuden på en fest på svartklubb, men ska hem till en tjej i klassen och kolla på Efterlyst, dricka vin och äta banankaka istället:).
Ta hand om er där ute i mörkret, och kom ihåg att ni är värdefulla!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0