i lööööv....

Vet jag inte varför jag skrev, men men så kan det vara ibland. Nu är första kursen (förhoppningsvis) avklarad, tjoho! Hemtentan är inlämnad och nu hoppas jag bara att jag slipper komplettera, det hade vart gött. Idag började socialrättskursen och det verkar intressant, vi har en minst sagt speciell lärare, undrar om hon vet om det själv?
Idag har jag även varit hos optikern och eftersom att jag är översynt har jag bestämt mig för att skaffa läsglasögon, som jag ska hämta upp i början på nästa vecka, och där rök min månadsbudget och jag är jävligt shoppingsugen ska ni veta!
Ikväll ska jag gå ut och äta middag på restaurang med några klasskompisar för att fira att vi är klara med hemtentan (tror jag?).
Nu känns det som om jag äntligen börjar få in lite rutin i mitt liv. Har kommit fram till att de veckodagar som jag har inte seminarium eller föreläsning ska jag sitta på bibblan några timmar och plugga istället. Jag och Jessica kommer antagligen göra många uppgifter ihop, eftersom att vi är i samma seminariegrupp (vi valde frivilligt at gå 8-10:o), då vi tänkte att det är bra att få det gjort på morgonen så kan man plugga hela dagen sen, i alla fall en ambitiös tanke!
Träningen har känts mindre viktig denna veckan, eftersom att jag har pluggat så intensivt på hemtentan och nu har jag lite dåligt samvete för att jag inte utnyttjar mitt träningskort till max. Det är ändå en utgift på typ 350 kr i månaden. Blää, förövrigt så har jag ungefär 800 kr kvar att leva på denna månaden, grattis till mig!
Jaja, jag ska inte klaga. Jag lever ju och har hälsan, hoppas ni också gör det!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

:O eran FÖRSTA kurs? Shit vad långa kurser ni har. Vi har tenta på vår andra kurs imorgon (vilket betyder att jag inte borde sitta här men det gör jag ändå). Våra kurser drar bara över fem veckor, och jag tycker det är jobbigt med tenta på allt det.

10 veckor?! No way...:P

Kram!

2008-11-06 @ 18:03:44
URL: http://idarebecca.devote.se
Postat av: jojo

japps, vår första. men den var på 15 hp:P. lycka till imorgon då! kram

2008-11-06 @ 23:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0