måndag... igen

Är i valet och kvalet om jag ska sticka och träna. Eller egentligen inte, vem försöker jag lura? Med tanke på att jag nästan tryckt i mig en påse julgranar tänkte jag att det skulle kännas bättre om jag skrev så. Men icke. Jag behöver faktiskt börja tentaplugga också. Det känns lite surt att jag inte utnyttjar mitt gymkort så mkt just nu med tanke på att jag betalar närmare 250 kr i månaden för det.
Idag på läxhjälpen förklarade jag hur man pratar om vad klockan är på engelska för en tjej som går i femman. Hon har tyckt att det har varit svårt innan, men idag fattade hon! Så himla härlig känsla när man kan få ett barn att förstå en sak och man bara ser hur det lossnar för dem.
Efter läxhjälpen cyklade jag och Cornelia (en annan läxhjälpare) till Coop och handlade lite. Jag köpte bla en Hello Kitty-chokladkalender. :)
Annars känner jag mig inte alltför pigg för tillfället. Undrar om det beror på att det är November eller att jag tänker för mycket, antagligen både och.
Ska verkligen försöka att inte tänka så mycket nu, utan bara njuta av livet!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0