min måndag

Jag har precis kommit hem från Röda korsets läxhjälp, det var lite tråkigare än förra gången men man kan ju inte alltid ha kul. Har precis fått hem en väldigt kort baby-dollklänning som jag beställde från Asos förra veckan, den är svart och superfin med vita rosapplickationer på bröstet.
Är det någon som vet hur man fixar till och gör sin header här på bloggen lite mer personlig? Känns jättetråkigt som jag har det nu.
Nej, nu ska jag hoppa i träningskläderna och cykla till gymet och köra core.
Later babes!
Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååååh, den klänningen har jag funderat på att köpa jättelänge! Den är hur fin som helst! :D



Vill du ha en personlig header får du trixa i photoshop...om du vill ha bilder etc då :)



Kram!

2008-11-17 @ 18:17:30
URL: http://idarebecca.devote.se
Postat av: Ida

Såg att det finns två olika nu, men båda är jättefina! hihi Kram igen!

2008-11-17 @ 18:18:58
URL: http://idarebecca.devote.se
Postat av: jojo

jaa, visst e den? å inte så dyr heller:P ja, den finns som linne oxå har jag sett.

åh, photo shop alltså.. jobbigt! jaja, får se om jag orkar ta tag i det.

kram!

2008-11-17 @ 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0