mitt liv

"Jag vill inte ha strul, jag vill inte va ful. Jag vill ha kul!" som Berts pappa sjunger. Nej, skämt åsido, men idag när Jessica och jag satt på café pratade vi om vad vi egentligen vill med våra liv. Vill vi verkligen vara i Kalmar och plugga till socionomer? Är det verkligen vårt mål? och sen då? Jag vill ju plugga i Usa och göra en massa annat, så varför gör jag inte det?!. Vi kom i alla fall fram till att det måste börja hända lite saker här, det ska vi minsann se till. Nu har vi bestämt oss för att vi ska anordna en klassfest, hyra en lokal och bjuda in alla från klassen. Det ska bli intressant, och kul såklart.
Nu har jag även tagit tag i det här med läxhjälpen. Varje måndag (typ) ska jag ägna två timmar åt att hjälpa invandrarbarn i mellanstadiet med läxorna, det ska bli grymt kul! Och nyttigt.
Det var allt för denna gången, imorgon blir det tentaslask på sjösjukan!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0