opalalla

Nu har familjen åkt hem, äntligen! Nej då, men man orkar bara med dem i måttlig mängd de är faktiskt ganska jobbiga efter ett tag. Ganska skönt att vara själv igen faktiskt. Igår var vi på en restaurang i hamnen som heter Gröna Stugan och åt en god middag, efter det åkte jag och Challis hem till mig och kollade på Idol och senare Mamma Mia, mys! Imorse klädde vi på oss och cyklade till stadshotellet där övriga familjen bodde, och käkade frukost. Det var nog bannemig den bästa hotellfrukosten ever! Våfflor, grapejuice, ägg, bacon, lyxig yoghurt och alla möjliga sorters bröd. Idag har vi oxå varit på stan, jag fick en svart dunjacka och en julstjärna att  ha i fönstret av pappa och mia, perfekt! Jag köpte även lite julklappar till julfesten som vi ska ha om typ två veckor i korridoren. Sedan var vi på Slottet där det var julmarknad, så himla fint! OM jag någon gång ska gifta mig så ska det vara på ett sånt ställe. Kyrkan i slottet används fortfarande och den är hur fin som helst! Nog om det. När vi tröttnade på julmarknaden gick vi till Slottets café och fikade, jag åt årets första lussebulle och drack julmust, såå mysigt! Efter det gick vi lite till på stan innan vi åt lunch, känns som att vi typ bara har ätit hela dagen, haha!
Nu är det bara typ 2 och en halv vecka kvar tills jag åker hem igen, och innan dess ska jag göra så himla mycket kul! Så det så! Te.x imorgon ska jag gå på stan med tjejerna och kolla på julskyltningen och kanske även inhandla några julklappar, vem vet?
Blir en hel del plugg i veckan med tanke på att jag har juridiktenta på fredag, och den ska jag fanimig klara!
Hoppas att ni mår bra, ta hand om er!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0