helgen som kommer

Helgen närmar sig igen, det är helt sjukt vad fort veckorna går.  Och inte händer det speciellt mycket heller. Eller jo, nu ljög jag för det gör det visst! Idag har jag varit på litteraturseminarium, på en föreläsning om socialt företagande och på ett föredrag om utlandsstudier. Efter det gick jag och åt kebab med Nicole (en tjej i min klass) och hennes kompis. Jag ser fram emot att hänga mycket med Nicole i höst, hon är en skön prick. Där på cafét pratade vi om ditten och datten och kom fraam till att vi borde ha köpstop fram till jul, vi tog i hand i det och nu är det alltså en deal. Nödvändigheter som mat, sprit och smink som tar slut är ok att införskaffa, men te.x INGA kläder fram till jul! Åh herre gud, vad faan har jag gett mig in på? Jag kommer aldrig klara det! Hur långt tid tror ni att jag klarar? Vi kan slå vad.

Imorgon var mina planer Idol och B&J som jag längtat efter i flera veckor. Det verkar dock som att planerna har ändrats drastiskt, för att för en stund sen fick jag ett sms från Jessica och hon ska ha hemmafest imorgon, och det lät ju faktiskt himla bra med tanke på att jag har en massa sprit hemma men inga pengar att gå ut för, och egentligen inga pengar till B&J heller. Det är en himla tur att jag ska hem nästa vecka! Just nu har jag i matväg; smör, ost, knäckebröd, falukorv, clementiner, spagetti, tomatsås, nudlar, sweetchilisås, ris, makaroner, pyttipanna, lite a-fil och en tub kolasås. Ja, det var ju inte så farligt ändå.
På lördag tror jag att vi ska ha drinkfest i korridoren, det är dock lite oklart hur det blir med den saken eftersom att det är rätt så många som har fegat ur, tråkigt!

Sofia förresten; jag skickar tillbaka jackan, den känns inte smashing och då känns det inte lönt att köpa den och dessutom känns den för stor.


Pussiluss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0