i need you baby!

Jag har precis beställt ett par midnattsblå sovshorts/trosor i sammet med en liten fin kant från Topshop, superfina!

Denna veckan kommer bli rolig och delvis ganska så intensiv.
Imorgon är jag ledig från skolan, då ska jag göra följande; plugga inför litteraturseminarium på tors, skriva reflektion och skicka in, träna.
På torsdag har jag seminarium 9-10.15. Efter det ska jag tvätta och handla mat. Kl 17-19 ska jag på start-egetmöte på Drivhuset. 19.30 ska jag infinna mig hemma hos Kim för en romatisk middag för tre med god mat och vin. Jag ska stå för förrätt och efterrätt.
På fredag ska jag träffa Jessica, antagligen fika och gå på bio, och så är det ju Idol också! ICKE att förglömma!
På lördag vet jag bara att jag ska träna RPM än så länge.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, är supertrött efter träningen!

Sov gott! puss, jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0