I'm home!

Just det! Jag är äntligen hemma, och det känns för jävla gött! Har varit så stressad och haft huvudvärk de senaste tre dagarna. Jag vill inte ens berätta vad jag har gjort mot andra människor för då kommer ni tycka att jag är helt knäpp (vilket jag iofs var!).
Så nu sitter jag i alla fall hemma i mitt rum och det är... annorlunda. Solen gassar in på mig där jag sitter vid skrivbordet mitt i rummet och bara njuter och datanördar mig. Igår kväll när jag kom till centralstationen var Julia och Lotta där och hämtade upp mig, sedan åkte vi hem till dem och åt kvällsmat, mys! Efter det låg jag och Julia och pratade till klockan 2. Sex timmar senare gick jag upp för att följa med Sofia till skolan, det var kul, men det kändes konstigt att vara tillbaka på gymnasiet:P. I alla fall, efter det kom mormor och hämtade mig och vi åkte till Särö golfkrog och åt lunch, väldigt gott!
Helgens planer består i att träffa underbara människor och bara njuta av att vara hemma. Och faktiskt, jag njuter!
Anyways, nu vet ni vad jag gör.
Vi ses! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0