Jag blir så jävla förbannad!

Känns som att jag bara har babblat om materiella ting här i bloggen ett bra tag, så varför inte fortsätta? :P Idag har jag varit på face och shoppat diverse produkter till mitt face så att jag om ett tag förhoppningsvis blir av med min jävligt jobbiga hy (alltså inte själva hyn, utan den jävligt jobbiga sorten) sedan var jag inne på Lagerhaus och köpte den magnifika hjärtstekpannan för endast 39 kronor, vilket kap va?!
Nu till saken; när jag sitter i köket och äter middag kommer en av mina kära grannar in och berättar om sin morfar som är döende. Hennes mamma och pappa har fått ett erbjudande om att köpa morfarns hus på Gotland för en halv miljon kr. Men! då kommer morfarns andra barn och jävlas och säger att de inte alls ska få köpa huset, utan att de vill sälja det för att själva få ut mer av arvet. Så jävla dumt! Det är väl för faan morfarn som bestämmer om sitt eget jävla hus! Och hur kan man vara så urbota dum när ens farsa ligger för döden att man börjar tjöta om arvet som om; men snälla gubbjävel, kan inte du gå och dö snart?
Det här kanske var aningens osammanhängande, men jag är i alla fall förbannad. Hoppas ni fattar.
// Jojo

Kommentarer
Postat av: Jessie

Fy vilka as! Klart som fan att man inte ska diskutera sådant nu, även om det kanske känns nödvändigt för dem att få ett svar. Men visa respekt typ?! Hm..

2008-10-14 @ 19:12:03
Postat av: jojo

ja, jävla as!

2008-10-14 @ 19:16:46
Postat av: Malin

Hahahah jag visste inte att du bloggar!! Jajaja men vem har inte problem med hyn, snart e jag desperat!! Hoppas vi syns snart, var ju längesen!

2008-10-16 @ 13:36:26
Postat av: Anonym

malin eriksson?! haha, kul att du läser!

2008-10-16 @ 21:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0