lyxlunch och andra trevligheter

Idag har jag som sagt varit och lunchat med morfar, Julia och ett par mostrar. Det blev lyxlunch på Avalon, cannelloni med svampfyllning och basilikaskum, supergott och superlyxigt! Sedan har jag varit hemma hos Lisa, träffat två underbara varelser, käkat b&j och kollat på idol.
Ni skulle ha sett mig när jag skulle gå hem från bussen i mörkret! Jag måste ha sett ut som ett fyllo som gått vilse typ. Helt lost i den kolsvarta skogen, och till på köpet så tappade jag min ena sko! Haha, hur faan lyckas jag?
Imorgon ska jag försöka träffa min kära storebror och eventuellt kolla runt lite på stan med Julia. På söndag innan jag åker tillbaka till Kalmar blir det lyxbrunch med Julia, antagligen på något hotell i stan. Myshelg helt enkelt!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Fialia

Vad myyysigt! Du är så ÄLSKAD!

2008-10-26 @ 10:10:25
Postat av: jojo

jaa;) och du med! nu är vår gemensamma blogg igång förresten, saganomflickornasomvarliteoverallt.blogg.se

2008-10-26 @ 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0