min dag!

Igår var jag i skolan alldeles ohyggligt länge, från 07.45 till 15.30 (!). Lyssnade på redovisningar hela dagen, efter skolan var jag helt slut i huvudet.
Idag däremot är en helt annan dag. Ledig från skolan, har suttit på Bibblan med en klasskompis och hennes kompis, där var det några goda människor  som delade ut kanelbullar med tanke på att det är kanelbullens dag imorgon. Det var smaskens eftersom att jag inte ätit ngn sötsak på hela veckan, och jag tänker inte ens äta glass ikväll cause i got other plans! Jag ska nämligen gå och äta tacobuffé med tjejerna jag pluggade med idag på ngt ställe i stan.
Nu ska jag samla krafter och åka och handla mat.
Take care! PUSS jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0