onsdag

Hej!
Igår kväll skickade min lillebror ett youtube-klipp som innehöll tant grön, tant brun och tant gredelin. Ni vet de där Elsa Beskow-böckerna som man läste när man var liten fast på film. Det var fint!
Morgonrocken är återfunnen och ska skickas till mig inom en snar framtid.
Och vet ni vad? För en stund sedan när jag och en tjej satt i köket och åt frukost kom två personer från Drivhuset in och la panpizzor i våra frysar, man fick 6 stycken var. Inte för att jag är jätteförtjust i panpizza, men det är ju mat.
Idag ska jag plugga fram till ungefär klockan 1, då ska jag åka till Öland och Ö&B med några kompisar. Jag ska köpa tejp.
Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0