ps i love you

Idag känner jag mig som en god medmänniska. Jag har gått med i ngn slags FNklubb och skänkt 100 kronor till skolmat i u-länder. OCH så har jag köpt rosa-bandet-försvarets hudsalva på Apoteket. Det är ett samarbete med bröstcancerfonden och en burk kostar endast 18 riksdaler, där 2 går till Bröstcancer forskning (jag tycker dock att typ hälften eller allt kunde gå dit) det har alla faktiskt råd med så det tycker jag att ni ska göra oxå! Hudsalvan är grym på tex torra läppar och asken är söt kamouflagemönstrad i rosa. Jag hade tänkt köpa ett rosa band oxå, men hade en krona för lite och det kändes löjligt att ta det på kortet, men next time!
Ville bara meddela er om detta! Nu, sängen!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0