frustrerad

Ja, lite jobbigt är det allt när jag har massor att plugga på, men inga böcker att läsa i. Eftersom att uppgiften för tillfället bygger mkt på litteraturen. Jaja, fick iaf ett mail från lycknis som sa att de är påväg. Böckerna alltså.
Jag börjar också bli aningens frustrerad på CSN, med tanke på att jag inte har fått mitt studiebidrag än. Eller studiemedel eller va det nu heter. I alla fall så börjar det blir lite jobbigt.
Jag cyklade förbi en second-handbutik idag och råkade se en pälsväst som såg helt gudomlig ut. Men inga fler köp! Jag köpte en tidning idag. Jag vet!!! Illa! Och så har jag beställt böcker för typ 1500 spänn, och de är bara till den första kursen som är på tio veckor!:o
Nu ska jag laga lite mat och sen gå på Moraträsksittning ikväll, det ska bli kul!.)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0