idag

Idag har det hänt lite mer än  igår om man säger så:p. Förmiddagen var lugn, gick upp sent och pluggade lite. Sen har jag varit i stan med Olivia, la undan en skitsöt tröja på H&M som jag ska köpa imorgon. Annars har jag varit på bibblan, pluggat, köpt godis. Ikväll blir det Idol och efter det kanske en liten utgång till ngt trubadurställe med bla Jessica som fyller år idag.
Imorgon kl 10 ska jag infinna mig på NordicClub för medlemsinfo, ska provträna där och förhoppningsvis även skaffa kort har jag tänkt, de har alla pass som jag skulle vilja gå på. Sen på eftermiddagen, närmare bestämt kl 16.30 ska jag träna AB´s på Nautilus, det gäller att utnyttja alla gratisgrejer man har, man får ju inte vara dum. :) Annars ska jag väl plugga lite å så imorgon också i guess. Det ska jag faktiskt göra nu med, läsa igenom veckans anteckningar och renskriva.
Vi hörs, take care! <3
Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0