kalmar, me like

Jag har precis suttit i köket där jag och min korridorsgranne klämde i oss en halv kladdkaka, gott! Nu är jag väääldigt mätt. Annars har jag idag försovit mig (vaknade 20 minuter innan skolan början) därav var hela min förmiddag ett helvete, men jag kom i tid till skolan i alla fall. Gick i skolan till 3, efter det pluggade jag hemma i två timmar(!) och efter det åkte jag till Ikea och Ica Maxi med Olivia och Christopher i min korridor. Nu har jag mat för flera år framåt typ.
Annars känns det som om skolan börjar komma igång på allvar. Jag har fått två av de böckerna jag har beställt, vilket känns skönt. Första kursen känns intressant och idag har vi haft föreläsning om psykiska sjukdomar och dess historia.
Nej, om jag skulle ta och plugga lite till!
Later! PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofia

Duktig, me like!

2008-09-16 @ 20:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0