lördag idag

I förmiddags var jag på spinning, sjukt jobbigt vill jag lova! Men skönt nu efteråt, frågan är bara om min jävla förkylning kommer bli bättre. Just nu känns det som om ngn håller på å skära av mig halsen, mindre trevligt. Annars är jag så rolig att jag tvättar idag. Och ikväll ska vi ha tjejmiddag i korridoren, funderar på å köpa thai. Känner att jag är värd det efter att ha tränat två dagar i rad. Imorgon ska jag i alla fall bara ta det lugnt, städa lite på mitt rum och kanske ta en fika med Jessica. Ja, hon som jag umgås mest med heter så, freaky va?
Nu ska jag gå å dö! Vi hörs, pusshej

Kommentarer
Postat av: Jessica nr 1!

Måste säga att jag är något avis!

Saknar min Johanna! Och så går hon och hittar en ny Jessica :(

2008-09-20 @ 15:47:42
Postat av: Sofia

Gå inte och dö!

2008-09-20 @ 16:07:46
Postat av: johanna

jag saknar min jessica oxå! och du, det finns ingen bättre jessica än du glöm aldrig det! det ska iaf inte jag göra!

och proppen: jag ska inte dö. det kändes bara så förut ungefär.:) men nu mår jag bättre.

2008-09-20 @ 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0