lördagmorgon

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 11, då jag ska bege mig till äventyrsbadet och provträna på ett BodyBalancepass. Det verkar kul:), hoppas att det är det också.
Ni får ursäkta mig om jag verkar väldigt frånvarande när jag pratar med er och när jag inte gör det (vilket jag är). Jag tror det har å göra med att ni är där och jag är här. Jag har inte riktigt insett det än tror jag, men det börjar sakta men säkert sjunka in. Det har också å göra med att det händer så sjukt mkt här hela tiden, i slutet av varje dag är jag helt slut. Igår hade jag myskväll med godis och film med tjejerna i min korridor för första gången på två veckor och det var otroligt skönt. Det är så sjukt mkt nya intryck varje dag att jag blir helt trött i huvudet. När man tror att det inte existerar fler människor kommer tio pers fram och säger att de går i min klass, typ.
Nu ska jag snart dra! Hoppas att ni har  det bra hemma. Och jag kan bara säga såhär; ha tålamod med mig, jag är otroligt velig just nu men det blir bättre.
Kramar Jojo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0