min torsdag

Idag har varit en lååång dag. Eftersom att jag var på Gardenparty igår (vilket förövrigt var jävligt kul vill jag lova) har jag varit trött hela dagen idag. Det hindrade mig dock inte från att sitta på en rätt tråkig föreläsning om studieteknik i några timmar. Nu har jag precis ätit middag, kul att jag äter mer hälsosamt nu än när jag bodde hemma.:) Snart ska jag sätta mig och käka glass med kolasås framför Idol och spara på krafterna tills imorgon då vi ska till ett uteställe som heter sjösjukan. Jag är ledig från skolan imorgon vilket känns väldigt skönt med tanke på att jag har lite att pyssla med. Tanken är att jag också ska provträna på ett ställe i helgen, det kanske hinns med innan korridorsfesten på lördag who knows? Förresten, igår på Gardenpartyt träffade jag Ida, ville bara meddela er om detta.
   Idag har vi även blivit indelade i klasser och basgrupper i vilka vi ska göra grupparbeten m.m, jag hamnade i samma grupp som tre medelålders kvinnor som alla har barn, känner inte att jag har jättemkt gemensamt med dem men det ska nog gå bra ändå. Och idag har jag beställt två kurslitteraturböcker på nätet! Jessica; om du inte redan vet det så är lycknis.se en bra sida där man kan hitta böcker som är lite billigare än på tex bokus eller adlibris. Om du skulle behöva köpa ngn kurslitteratur alltså..
Nu, glass med kolasås och Idol!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har redan kikat på den sidan.. men har för mig att de inte hade ett så stort utbud.. Får kolla igen!

Låter som att du har det skoj! :D

2008-09-05 @ 07:50:27
Postat av: jojo

okej! ja, det har jag! snart ska jag gå till biblioteket för att läsa in mig lite på måndagens föreläsning om socialt arbete:)

2008-09-05 @ 11:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0