mina två första dagar i kalmar

Herregud, har jag bara varit här i två dagar? Det har nämligen hänt sjukt mycket. Igår var det föreläsning i tre timmar om programmet (liite långt, men bra info), korvgrillning och brännboll på det och senare en grym kväll på kåren. Blev bjuden på bers, snackade med en råskön fransman som tydligen bor i mitt hus (han tog mitt nummer och ska laga fransk mat till mig ngn dag), var ute på äventyr med albin i min klass, dansade med en nerd och bondade med några stockholmsbrudar. Och just det, när jag skulle hem kom jag på att jag inte hittar. Därför "tvingade" jag en kille att följa mig. Han var 81.a!:O Jag trodde honom inte först, han såg inte ut att vara en dag äldre än typ 86.a men vi slog vad om en cigg och jag hade fel. Fan, haha! Idag har varit en skön dag med en typ studentmässa om Kalmar och en välkomstcermoni, jag har gjort klart den första uppgiften och snart ska jag käka nudlar och efter det blir det trubadurkväll och sen kanske möjligtvis kåren, får se vad jag orkar. Är helt slut efter igår. Nu sitter jag och käkar gamla godisar från mässan. Imorgon är det gardenparty och på lördag ska vi ha fest i mikn korridor. Men innan dess är det förstås en massa andra fester. Shit, detta är verkligen studentliv på hög nivå! Jag kommer vara helt död när de här två veckorna är över, haha!
Puss puddings

Kommentarer
Postat av: Anonym

GREGOIRE MALLE!!!!!!

2010-08-07 @ 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0