back in town

Nu är jag tillbaka i Kalmar efter en helt underbar resa. Jag började med ett stop hemma i Göteborg för att fika med Jessica och Lisa, mysigt! Det pratades förlovningar, skola och andra framtidsplaner. Direkt efter vår fika mötte jag upp Sara för att ta nattåget till Åre tillsammans med henne. Vi kom fram på torsdag morgon och (då vi var helt utsvultna) så vi gick och satte oss på första bästa ställe för att käka frulle. Dagen fortsatte med att vi väntade på vårt hotellrum, åkte lite skidor och gick ut på kvällen. Annars har våra dagar varit rätt lika; skidåkning, after ski och diverse olika fester och efterfester med bla Markoolio och Petter (i know, respect!;)).
I söndags kväll tog vi nattåget tillbaka till Götet och inom loppet av ett dygn hann jag träffa familjen, morfar, Julia och ta en fika med Carl.
Jag är väldigt nöjd med min resa! Nu ska jag bara vara i Kalmar i två veckor innan jag får åka hem igen, vilket känns rätt skönt. Jag måste erkänna att det kändes tungt att åka tillbaka igår. Jag har skapat mig ett  liv här i Kalmar som jag trivs med, absolut, men när man kommer hem till Göteborg så blir det så påtagligt vad man inte har.

Men mer djup än såhär ska jag inte bli för tillfället. Nu måste jag gå till bibblan där jag ska möta upp min grupp (alla utom Jessica) för att diskutera seminarieuppgiften som jag är långt ifrån klar med, ÅNGEST!

Vi hörs sen om jag överlever dagen och seminariet!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0