bloody sunday

Det är nedrans tråkigt att blogga när man inte kan lägga in bilder, men jag ska göra mitt bästa ändå. Måste verkligen ta tag i det där med inköp av extern hårddisk snarast.
Egentligen skulle jag vilja ligga ute i solen och grillas lite, men jag mår illa så det blir inget med det. Malins fest igår var mycket trevlig och lyckad, det blev dock förhållandevis tidig hemgång, vilket känns bra idag även om en och en halv flaska vin sätter sina spår dagen efter.
Men nog om det, veckan som varit har varit himla bra. Och veckan som kommer kan bara bli ännu bättre; det kan bara gå uppåt! Right Lisa?
Lite saker som händer i veckan;
Jag och Jessica ska köpa biljetter till spring - break.
Bio med korridorstjejerna.
Antagligen Söderport med läxhjälpstjejerna.
Drinkfest i korridoren.
Csn+lön!


Det var allt för nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0