drinkfest och tentaångest

Ja det var ett tag sedan jag skrev nu. Har ni saknat mig? Bäst för er att ni har! Jag har helt enkelt tagit en liten (stor?) bloggpaus pga bristande inspiration.
Sedan sist har det hänt lite saker. Bla har vi haft drinkfest i korridoren. Det går till så att man blandar 13 drinkar var och sen går man runt i alla rum i korridoren och tar en drink i varje rum. Detta sker inom loppet av tre timmar. När klockan är 21 är man ganska rund om fötterna (vilket jävla uttryck va?. Så även denna gång. Jag gick runt med en tyggroda på huvudet större delen av kvällen, say no more.
Pluggmässigt befinner jag mig ungefär på samma ställe som sist jag skrev, har dock skrivit tre sidor på hemtentan. Känns som att jag inte fattar vad jag själv har skrivit, lite oroväckande med tanke på att jag måste lämna in på onsdag eftersom att jag åker hem på torsdag och är hemma en hel vecka! SÅ skönt! Förutsatt att jag blir klar med tentan i tid då.

Katta kommer hem (till Kalmar) på tisdag kväll, längtar efter henne det gör jag!

Det var allt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0