freeeeedag!

Eftersom att jag var ledig från skolan idag så har jag endast ägnat dagen åt en massa trevligheter. Imorse te.x väckte Cornelia mig med ett sms och frågade om jag ville äta frukost med henne. OM jag ville! Så vi begav oss till danska wienerbageriet (heter det så?), jag fortfarande i pyjamas. Vi satt där ett jäkla tag och snackade skit och hade det mysigt.
Annars har jag spenderat dagen med Emelie på stan. Vi har fikat, ätit glass och köpt present till Malin som ska ha 20års fest imorgon, vad vi köpte kan jag inte berätta då det finns en risk att hon läser bloggen. Det var skönt att umgås med Emelie igen efter allt skit som hänt.

Nu ska jag snart laga pasta carbonara och sedan har jag en jäkla massa tråkiga saker som jag MÅSTE ta tag i. Te.x städa mitt rum, det börjar likna en dammråttsfarm härinne nu.

Det var allt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0