jag mår bättre nu!

Efter pizza och godis och en stund med Lars mår jag faktiskt mycket bättre. Har fått lite perspektiv på saker och ting, och det är ju nästan alltid bra.

Jag måste berätta en rolig sak. Jag går ju på läxhjälp typ en gång i veckan där jag hjälper barn med läxorna. Det finns en kille där i tioårsåldern som är himla spontan. Tidigare har han sagt till mig; -Vad fylld du är!. Och idag fick jag smaka på denna kommentaren; -Shit va mycke puder du har när du sitter där! (Jag satt i solen och hade tydligen mkt smink i ansiktet.) Cornelia tyckte att den kommentaren var opassande och sa till honom att "nu får du säga något snällt till Johanna", då sa han "jag tycker att du har ett fint huvud". Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0